dijous, 20 de setembre del 2012




BENVINGUTS 

Benvinguts al nou bloc, un bloc ben diferent a l'anterior. Sóc una noia  de 20 anys i no soc de Barcelona, per a mi el fet de viure en aquesta ciutat ha significat un gran canvi.
Visc lluny dels meus pares i amics, però la porta de la universitat m'ha obert a altra gent i he conegut durant el meu primer any d'educació primària, a una gent realment increïble. Sóc d'una petita ciutat dels Pirineus, segurament us deu sonar si heu anat a Andorra a Esquiar o per altres motius, sóc de la Seu d'Urgell. Viure fora de casa i sense cap familiar ha significat molt per a mi és una experiència que val la pena viure una vegada a la vida


Aquest bloc està destinat a poder observar tot allò que ens ha cridat l'atenció i volem ampliar tant de la classe de  COED com de la classe de GITIC. En el curs passat, ja varem inciar la tasca d'un Bloc(http://minimontse33.blogspot.com.es/), però aquest era ben diferent ja que no formava part de cap dossier d'aprenentatge, al qual està destinat aquest.


Espero que el nou dossier d'aprenentatge us serveixi per resoldre els dubtes que ens poden quedar a l'aula o bé per cerca allò que us faci falta. Fin a la propera entrada.






1 comentari:

  1. Bon dia Montse, benviguda a tu també. El meu bloc és http://www.esthergom.blogspot.com.es/ si vols veure les meves entrades estàs convidada a passar i donar la teva opinió!

    ResponElimina